ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Поръчки

Как да валидирате поръчка?
1. Изберете предметите и ги добавете в кошницата.
2. Утвърдете кошницата, за да извършите плащането.
3. Въведете адреса си за доставка.
4. Изберете вашия Метод за доставка.
5. Изберете вашия начин на плащане .
6. Проверете адреса си за фактуриране.
7. Утвърдете вашата поръчка.
8. Ще получите имейл за потвърждение на поръчката, след като поръчката е валидирана.
9. Ще ви бъде изпратен имейл веднага щом пакетът бъде изпратен с връзка, позволяваща да следвате етапите на доставка на вашата поръчка.
Команда за поръчка/потвърждение
За да видите напредъка на вашата поръчка, просто трябва да влезете в клиентския си акаунт, като използвате имейл адреса си.
Код за достъп ще ви бъде изпратен по електронна поща.
Цялата информация ще бъде преписана в реално време.
Мога ли да променя или анулирам поръчката си?
Всички поръчки, валидирани на нашия сайт, са директно ориентирани към нашата логистична платформа в Германия, за да гарантират бърза пратка.
Клиентът трябва да провери точността на своя избор, преди да потвърди поръчката и да предостави по време на поръчката си, точна и пълна информация (адрес, пощенски код ...)
След като плащането е валидирано, транзакцията се записва и поръчката след това става окончателна, не е възможно анулиране или промяна.
Извън склад
Vegaoo Заема да почете поръчки, получени на уебсайта само в рамките на наличните акции на продуктите.
При липса на наличие на един или повече поръчани продукти,Vegaoo Заема да информира клиента възможно най -бързо.
Получих дефектна статия, какво да правя?
Съжаляваме за срещнатите неудобства!
За по -добра обработка на вашата заявка, моля, изпратете ни снимки, показващи дефектния характер на статията възможно най -добре.
Можете да ни изпратите снимките по имейл до адреса contact@vegaoo.com, като посочите като тема на имейл номера на вашата поръчка.
Ще направим всичко, за да ви донесем решението.
Какво да правя, ако пропусна статия?
Вашата поръчка може да е изпратена в няколко пакета.
Каним ви да проверите вашите имейл (и) за доставка, за да контролирате купоните за доставка за всеки пакет.
В противен случай се свържете с нашия обслужващ клиент по електронна поща, за да contact@vegaoo.com или чрез Формуляр за контакт .
Искам фактура?
Вашата фактура няма да бъде включена в пакета, но ще я получите по електронна поща.
Как да упражня правото си на оттегляне?
Имате законен период от 14 календарни дни от получаването на вашата поръчка, за да упражнявате правото си на оттегляне.
За да направите това, изпратете ни ясна заявка по имейл до contact@vegaoo.com
Връщането на продукта трябва да бъде направено в рамките на 14 дни от това известие. Разходите за възвръщаемост са отговорност на клиента.
Възстановяването, включително стандартните разходи за доставка, ще бъде извършено в рамките на 14 дни от известието.
Няма да се прилага наказание, освен в случай на несъответстващ продукт. Вие носите отговорност само за амортизацията, свързана само с прекомерното управление.
Препоръчваме ви да запазите доказателство за изпращане за възвръщаемост или оттегляне.

Доставка

Как да променя адреса си за доставка?
Всички поръчки, валидирани на нашия сайт, са директно ориентирани към нашата логистична платформа, за да гарантират бърза пратка.
Клиентът трябва да провери точността на своя избор, преди да потвърди поръчката и да предостави по време на поръчката си, точна и пълна информация (адрес, пощенски код ...)
Отговорността на Vegaoo Не може да бъде ангажиран в случай на закъсняла доставка, причинена от индикацията за погрешен или непълен адрес от клиента.
След като плащането е валидирано, транзакцията се записва и поръчката след това става окончателна, не е възможно анулиране или промяна.
Как да следвам моя пакет?
За да знаете маршрута на вашия пакет, ви каним, за да се свържете с вашия клиентски акаунт.
Кликнете върху номера на пакета на съответната поръчка.
Вие сте ориентирани към мястото на съответния превозвач; Достъп до информацията, свързана с вашата доставка (планирана дата на доставка, условие за доставка и т.н.)
Какви са времето за доставка?
• GLS : Доставката е между 8:00 и 7:00. и застрахован от GLS, доставка в рамките на 3-5 работни дни в 96% от случаите, след оттегляне в нашия склад.
DHL Express : Този метод на доставка е между 8:00 и 18:00. и застрахован от DHL Express, доставка в рамките на 24/48 часа в 98% от случаите, след оттегляне в нашия склад.
Времето за доставка може да варира в зависимост от Държава за доставка.
Нямаме конкретно време за доставки, това ще зависи от превозвача и неговата обиколка.
Какво се случва, ако отсъствам от доставката?
В случай на отсъствие по време на доставката на вашия пакет, доставчикът ще ви предостави известие за преминаване, което ви информира как да възстановите пакета си или как да програмирате нова доставка.
Доставка на доставка, какво да правя?
Каним ви на:
• Консултирайте се с пакета си в клиентския си акаунт „Моите поръчки“, за да знаете точния му статус.
• Не забравяйте да се консултирате и с онлайн проследяването, предоставено от превозвача, може би имейл, който ви информира за доставката на пакета, за съжаление е пристигнало във вашата спам кутия.
• Ако сте поискали доставка до дома, първо проверете адреса за доставка.
• След това ви каним да се приближите до най -близките си съседи, пакетът може да е депозиран при ваше отсъствие.
• Нашето обслужване на клиенти остава на ваше разположение по имейл до contact@vegaoo.com.
Какво е времето за доставка?
Всяка поръчка, поставена на мястото на Vegaoo ще бъде подготвен при потвърждаване на плащанията.
Поръчките, направени през почивните дни, ще бъдат обработени на следващия понеделник.

Плащане/възстановяване

Какви са методите на плащане?
Приемаме плащания от
• Банкова карта (Visa, MasterCard)
• PayPal
• ApplePay.
Всички плащания са сигурни. За повече информация и условия щракнете тук
Какъв е периодът на възстановяване?
Ние ви информираме, че възстановяването се извършва чрез метода на плащане, използван при поръчка. Когато съм валидиран от нашите услуги за потвърждение на възстановяване, имейл услугите ще ви бъдат изпратени.
Плащането ми е отказано, какво да правя?
Уверете се, че информацията за вашата карта (номер, дата на изтичане, код за сигурност) е правилна.
Ако плащането е отказано, свържете се с вашата банка или PayPal.
Някои плащания изискват удостоверяване чрез 3-D защитен : Ще получите известие от вашата банка, за да потвърдите самоличността си с парола или пръстов отпечатък.
След като удостоверяването е валидирано, вашата поръчка ще бъде потвърдена от електронната поща.
За всеки въпрос за 3-D защитен, Моля, свържете се с вашата банка.
Как да отговоря на съобщение за удостоверяване?
Борба срещу измамата на банковата карта „В съответствие с общите условия за продажба, процедурата за удостоверяване се прилага, за да се избегнат измамни плащания.
Vegaoo Запазва правото да проверява личните данни, съобщени от Клиента, и да приеме всички мерки, които се считат за необходими за проверяване на факта, че лицето, чието банкова сметка е дебитирано, е тази, която е поставила поръчката.
Тази проверка може да бъде под формата на искане за доказателство за самоличност и/ или местожителство и/ или банкови документи (RIB).
Липсата на реакция на клиента на заявка от този тип автоматично води до анулиране на съответната поръчка, без възможност за последваща жалба. "

Следователно, ви каним да се свържете директно с нашия услуга на услугата по имейл до contact@vegaoo.com
Онлайн плащане ли е защитено?
За да осигурим вашите плащания, използваме сигурната платежна система на нашата банка.
Вашите банкови данни никога не се съобщават на нас и борсите са криптирани.
В нито един момент номерът на вашата карта няма да ни съобщава.
Плащанията може да изискват удостоверяване чрез 3-D защитен (парола или пръстов отпечатък).
След като удостоверяването е валидирано, вашата поръчка се потвърждава от електронната поща. За всеки въпрос за 3-D защитен, Свържете се с вашата банка.

Обратна връзка

Как да направя връщане?
Просто направете заявката за връщане чрез вашия клиентски акаунт, раздел „Моите поръчки“.
Ще ви бъде изпратен имейл, за да потвърдите заявката.

Връщането трябва да спазва следните условия:
• Заявката за връщане трябва да бъде направена в рамките на 14 дни от датата на получаване на продуктите.
• Изпратете връщането си не по -късно от 14 дни, след като обозначавате заявката си за връщане.
• Ще ви бъде изпратен имейл след проверка* за съответствието на върнатите статии (*В съответствие с CGV, Върнатите продукти трябва да са нови, неизползвани и в идеално непокътнатата им оригинална опаковка (защитна пластмаса, визуална продукция, баркод и т.н. ...).
• Маскиране може да се носи, за да се изпробва, но трябва да се върне обратно в защитната му опаковка.
• Възстановяването ще бъде извършено в рамките на максимален период от 14 дни след получаване на артикула в нашите помещения, при условие че условията за връщане са изпълнени.
Възможни са само възстановявания, обменът не се приема.
За повече информация ви каним да се консултирате с нашите Страница за връщане на помощ.
Получили ли сте предметите, които съм ви върнал?
След като вашият пакет, получен в нашите помещения, ще ви бъде изпратен имейл за потвърждение.
Ако не сте получили имейл 14 работни дни след връщането на поръчката си, свържете се с нашия клиент на услугата по имейл до contact@vegaoo.com С:
• Номер на вашата поръчка
• Доказателство за изпращане на връщането ви.
Какви са вашите условия за възвръщаемост?
Имате период от 14 работни дни след получаване на вашия пакет, за да направите заявка за връщане.
Върнатият продукт (и) трябва да е нов, неизползван и в тяхната перфектно непокътната оригинална кутия.
Очевидно прикриването може да се носи, за да се изпробва, но ще трябва да се дава перфектно в защитната си опаковка, ако не е подходяща, с нейния картон визуално.
Ние ви информираме, че разходите за възвръщаемост са отговорност на клиента.
В случай, че върнатият продукт (и) не зачита условията за връщане, посочени по -горе, от клиента ще бъде поискано прехвърляне на цената на доставката, ако той желае да възстанови статиите си.
Поради причини за хигиена или защита на здравето, някои продукти не могат да бъдат върнати и не могат да бъдат възстановени или обменяни.
За повече информация каним да се консултирате с нашите Общи условия за продажба.

Моят акаунт

Как да създам моя клиентски акаунт?
Просто и бързо!
• Кликнете върху иконата на моя акаунт.
• Въведете вашия имейл адрес в надзора.
• Попълнете информационните полета и трябва да проверите точността на предоставената информация.
Как да променя личните си данни за контакт?
• Свържете се с клиентския си акаунт с вашия имейл адрес и получения по имейл код.
• Изберете вляво "профил".
• Модификации.
• Запазване.
Как да затворя акаунта си, Denswrit Me?
Съжаляваме, че те видяхме.
Можете да се отпишете по всяко време, просто го поискайте, като се свържете с услугата-клиент по електронна поща, като ни пишете на contact@vegaoo.com или чрез Формуляр за контакт.
Защитени ли са моите данни?
Данните, събрани от Vegaoo Се използват изключително за управление на поръчки, отношения с клиентите и подобряване на персонализираните услуги.
Те могат да бъдат споделени с партньори или подизпълнители, участващи в изпълнението на услугите.
Vegaoo отговаря за обработката на тези данни, обявени на CNIL. В съответствие със закона, потребителят може да получи достъп, да променя или изтрива своите данни и да се противопостави на разкриването си, като се свърже с обслужването на клиентите.
Намерете повече информация на страницата за защита на данните Страница за защита на данните.
Как да се отпишете от бюлетина?
Можете да се отпишете по всяко време, просто го поискайте, като се свържете с клиентската услуга по имейл до contact@vegaoo.com или чрез връзката, налична в бюлетина.

Промоция

Как да получавате промоционални оферти?

Просто се регистрирайте за нашия бюлетин! Щракнете тук, за да се регистрирате
Получавайте в Преглед на нашата информация, новини, изключителни отстъпки и промоции.
Въведете вашия имейл адрес в раздела „Регистрирайте бюлетина“
Как да използвам промо кода ми?
Просто добавете кода в полето, предвидено за тази цел в горната част на страницата за плащане, след което щракнете върху „Приложи“.